Bezorging en retourneren

Bezorging

Wij zullen je bestelling zo snel mogelijk afhandelen. Binnen Nederland wordt je bestelling binnen 1 of 2 werkdagen bezorgd. Binnen België of Luxemburg, ontvang je je pakketje na 3 tot 5 werkdagen. Alle verzendingen worden voorzien van een track & trace. Na ontvangst van uw order en betaling, ontvangt u van ons automatisch een track en trace code om uw zending te volgen. Mocht er iets zijn met uw verzending, neem dan direct contact met ons op via info@cosmobeautybenelux.nl en wij zullen het zo spoedig mogelijk voor uw uitzoeken. 

 

Retourneren

Is je bestelling bij Cosmo Beauty Benelux niet helemaal wat je ervan verwacht had en wil je jouw bestelling retourneren? Hiervoor gelden de volgende regels:

1. Reclames over ondeugdelijke zaken moeten door de opdrachtgever binnen 14 dagen na ontvangst van de zaken schriftelijk per aangetekend schrijven dan wel per deurwaardersexploot aan Cosmo Beauty Benelux geschieden. Reclames over ondeugdelijke zaken moeten door zakelijke klanten binnen 7 dagen na ontvangst de zaken schriftelijk per aangetekend schrijven dan wel per deurwaardersexploot aan Cosmo Beauty Benelux geschieden.

2. Aan het in behandeling nemen van klachten kunnen geen rechten worden ontleend.

3. Voor retourzendingen moet eerst door Cosmo Beauty Benelux schriftelijk toestemming worden verleend. De retourzendingen moeten voldoende gefrankeerd worden toegezonden aan het door Cosmo Beauty Benelux opgegeven adres.

4. Gebrekkige of defecte producten zullen vervangen worden, nadat Cosmo Beauty Benelux hierover schriftelijk geïnformeerd is binnen 14 dagen na levering voor consumenten en binnen 7 dagen na levering voor zakelijke klanten. 

5. Vervanging wordt niet verstrekt op gebreken die het gevolg zijn van zelf aangebrachte verandering zonder toestemming van Cosmo Beauty Benelux of normale overschrijding van houdbaarheidsdatum.

6. Gebruikte geleverde producten worden wegens hygiënische maatregelen niet vervangen. 

7. Je dient dan de bestelde producten in goede en ongebruikte staat (en in de originele verpakking), inclusief de eventueel bijbehorende cadeaus, te retourneren.

8. Vervangen producten worden eigendom van Cosmo Beauty Benelux.

9. Exacte resultaten kunnen niet gegarandeerd worden, omdat deze per persoon kunnen verschillen. Er is geen geld compensatie bij tegenvallende resultaten van de gebruikte geleverde producten, ook niet bij geleverde producten waarvan deels is gebruikt of geopend i.v.m. hygiënische maatregelen.